REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z konsumentem Umowy
sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu.
§ 1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy Stop Toksycznej Relacji, dostępny pod adresem internetowym
www.stoptoksycznejrelacji.pl prowadzony przez Bartomieja Nagórka z siedzibą w Warszawie przy ulicy
Żoliborz Artystyczny, Kaliny Jędrusik 5, 01-748 Warszawa, prowadzącego działalność nierejestrowaną zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r.
– Prawo przedsiębiorców zwanym dalej „Usługodawcą”.
§ 2. Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy: Żoliborz Artystyczny, Kaliny Jędrusik 5, 01-748 Warszawa
2. Adres e-mail Sprzedawcy: stoptoksycznejrelacji@gmail.com
3. Numer telefonu Sprzedawcy: 600202062
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 05 1050 1924 1000 0090 9190 3253
5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od pn.-pt. w godzinach 10.00-18.00
§ 3. Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest
regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.stoptoksycznejrelacji.pl za pośrednictwem którego
Klient może kupić Produkt/Usługę.
Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem www.stoptoksycznejrelacji.pl
Klient (kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku
nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba
prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną,
a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego
(w tym również Konsument)
Przedmiot transakcji – Produkty wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z
Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o
zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z
charakterem sprzedawanych produktów.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy
Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną).
Zamówienie – Oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi/Produktu lub Produktów ze Sprzedającym za pomocą sklepu internetowego.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w
szczególności poprzez dodanie Usługi/Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym
sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i
modyfikacji danych Zamówienia w szczególności ilości Produktów.
§4. Informacje Ogólne
1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym
Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.
2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów/Usług wolnych od wad fizycznych i prawnych, które zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w
tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
4. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty/Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i
adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
5. Ceny podane w Sklepie podane są w polskich złotych i są cenami brutto. Na końcową kwotę do zapłaty
składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronie w trakcie składania
Zamówienia.
§5.Zakładanie Konta w Sklepie
1. W celu założenia zamównienia w Sklepie nie jest wymagana rejestracja konta.
2. Złożenia Zamówienia Usługi/Produktu w Sklepie odbywa się bez rejestracji.
§ 6. Zasady składania Zamówienia
1. Złożenie zamówienia przez stronę internetową wiąże się z podaniem imienia/nazwiska, numeru kontaktowego, adresu email.
Dodatkowo może wiązać się z podaniem daty i godziny konsultacji w celu wykonania usługi.
2. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
Zamówienia składane drogą telefoniczną lub mailową jest możliwe wyłącznie w godzinach podanych w niniejszym Regulaminie.
3. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe
tj. numer telefonu i adres e-mail oraz date w kalendarzu usługi. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne lub błędne, sprzedaż nie będzie możliwa.
Sprzedający ma w tym wypadku prawo do anulowania Zamówienia.
4. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail,
elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z
załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie
elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w
formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
5. W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu
Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody,
Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
6. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie
zamówienia.
§7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia usług w terminie i bez zgodnie z opisem.
2. Termin realizacji zamówienia do 7 dni roboczych, lub zgodnie z datą wybraną i potwierdzoną w kalendarzu (usługa konsultacji)
na stronie sklepu.
3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po
jego opłaceniu.
4. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność przelew za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po
jego zaksięgowaniu na koncie.
5. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność za pobraniem za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji natychmiast po
złożeniu zamówienia przez Kupującego.
6. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary/isługi o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie
zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie, chyba że w opisie danego produktu wskazano inaczej.
§ 8.Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
– usługa świadczona/dostarczona online,
– usługa świadczona/dostarczona w gabinecie,
– Sklep nie prowadzi regularnej sprzedaży stacjonarnej, dlatego Kupujący zostanie poinformowany o gotowości towaru/usługi.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
– płatności za pośrednictwem Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, 81-718.
– płatność przelewem na konto Sprzedawcy.
3. Na każdy sprzedany Produkt/Usługę wystawiany jest imienny dowód zakupu lub faktura.
§ 9.Odbiór dostawy
Usługi dostarczane są poprzez drogę elektroniczną (konsultacja online) lub tradycyjnie w formie wizyty w gabinecie.
Wszelkie inne produkty i/lub materiały dodatkowe dostarczane przez Sprzedawcę i/lub będące przedmiotem usługi
dostarczane są drogą elektroniczną np. link na stronie lub załącznik email.
§ 10. Odstąpienie od umowy
1. W przypadku rezerwacji usługi konsultacji Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny na
48 godzin do czasu zarezewacji konsultacji. Po tym czasie kwota pobrana w momencie rezerwacji usłudi nie podlega zwrotowi.
2. W przypadku produktów i usług nie związanych z rezerwacją konsultacji Klient, który zawarł umowę na odległość,
ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne
oświadczenie na piśmie. Termin odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca
2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny
Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania
tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wskazane prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc
stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową
lub gospodarczą.
3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną. W przypadku
przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle na podany przez Klienta
adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
4. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia
produktu/usługi. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 2 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona
faktura korygująca.
Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury
korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta w
odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
konsumenta, personalizowany np. umieszczeniem napisu na produkcie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 11 Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty/Usługi wolne od wad.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma praw do reklamacji w oparciu o przepisy
dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,
dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru – ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają
na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. W przypadku wykrycia wady reklamowanego towaru mają Państwo prawo:
– żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
– żądać usunięcia wady.
– złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny.
– złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym
terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedającego.
§ 12. Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu
realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu
powyższe płatności w Sklepieinternetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych
niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 13.Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. –
Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
2. Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a
Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą
z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych
przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Regulamin wchodzi w życie 31.10.2023 r.